مسابقات شناورهای سطحی هوشمند

گروه مهندسی دریا و وقطب علمی هیدرودینامیک و دینامیک متحرکهای دریایی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و ارگانها و نهادهای دریایی کشور برگزار می کند.'آخرین فرصت ۳۰ مهر ماه'  

دومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند با هدف استفاده از دانش، تجربه ،خلاقیت و نوآوری در پیشبرد ایده های جدید و کاربردی در صنایع دریایی  برگزار می شود. محور اصلی این مسابقه طراحی و ساخت شناورهایی با کاربردهای گوناگون مسافربری ، خدماتی ، نظامی و... مجهز به سیستم هوشمند تشخیص مسیر است. تیم های شرکت کننده در این مسابقه  در دو مرحله طراحی و ساخت با هم به رقابت می پردازند. 

    دور اول این مسابقات تحت عنوان مسابقات ملی شناورهای بدون سرنشین در سال 1387 برگزار گردید. حضور 70 تیم به نمایندگی از دانشگاهها ، شرکتها و ارگانها از سراسر کشور، پتانسیل و علاقمندی مشارکت و رقابت در این عرصه را در قالب تیمهای دانشجویی نشان داد. لذا امید است در این دوره از مسابقات با تلاش هر چه بیشتر و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، گامی رو به جلو جهت دستیابی به تکنولوژی های برتر و آشنایی دانشجویان و مراکز علمی و تحقیقاتی با صنایع دریایی و علوم پیشرفته در این زمینه برداشته شود.

                                 www.asvc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد