10فناوری برتر جهان کدامند؟

فناوری‌ها و خدمات اینترنتی شامل شکل‌های مختلفی می‌شوند که از سرویس‌های اینترنتی آمازون گرفته تا App Engine گوگل و ابزارهای Salesforce.com را می‌توان در آن جا داد. شرکت‌ها باید به خوبی دریابند که هر یک از این رهیافت‌ها تا چه اندازه برای آن‌ها مفید خواهد بود

به گزارش همکاران سیستم این خدمات جدید با پیچیدگی‌هایی همراه هستند، احتمال بروز خطرات امنیتی را افزایش می‌دهند و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های رایانه‌ای هنوز به طور کامل کاربرد آنها را متوجه نشده‌اند. 

اما "دیو کایرلی"(Dave Cearley) یکی از تحلیلگران فناوری در جریان برگزاری نشست Gartner Symposium اعلام کرد که عموم کارشناسان و کاربران باید این پدیده جدید را جدی بگیرند.

به عقیده وی، شرکت‌های فناوری باید به خوبی دریابند که خدمات اینترنتی چه ارزشی را برای آنها به همراه می‌آورد، چگونه آن‌ها می‌توانند بر اساس این فضای جدید ابزارهای خود را ارائه دهند و برنامه‌های اختصاصی آنها به چه صورت می‌تواند بر مبنای فناوری‌های شبکه‌ای در این فضا در اختیار کاربران قرار گیرد.

فناوری‌ها و خدمات اینترنتی شامل شکل‌های مختلفی می‌شوند که از سرویس‌های اینترنتی آمازون گرفته تا App Engine گوگل و ابزارهای Salesforce.com را می‌توان در آن جا داد. 
شرکت‌ها باید به خوبی دریابند که هر یک از این رهیافت‌ها تا چه اندازه برای آن‌ها مفید خواهد بود.

خدمات و برنامه‌های مبتنی بر اینترنت به عنوان یکی از 10 فناوری برتر دنیا محسوب می‌شوند و شرکت‌ها نیز موظفند برنامه‌ریزی جدید خود را بر مبنای این فضای جدید قرار دهند. 

لیست مربوط به 10 فناوری برتر جهان شامل موارد زیر می‌شود: 1- فناوری‌ها و خدمات مبتنی بر اینترنت(Cloud Computing)- 2- فناوری‌های تحلیلی توسعه یافته- 3- پردازشگرهای رایانه‌ای- 4- نسل جدید فناوری سبز و سازگار با محیط زیست در IT- 5- تغییر ساختار پایگاه‌های داده- 6- خدمات رایانه‌ای اجتماعی- 7- سیستم‌های نظارتی امنیتی- 8- حافظه‌های فلش- 9- فناوری‌های مجازی‌سازی- 10- ابزارهای موبایلی.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.iinhamedownload.blogsky.com


سلام

من علیرضا هستم مدیر وبلاگ این همه دانلود ...مطالب وبلاگت خیلی
جالب و حیرت انگیزه و من جلب توجه وبلاگت شدم اگه تونستی یه سر به وبلاگ من هم بزن...www.iinhamedownload.blogsky.com
من لینک وبلاگت رو توی لینک های روزانه ی وبلاگم زدم.........
اگه خواستی می تونی لینک بالا رو با نام (دانلود برای من.برای تو.برای همه)تو لینک های روزانه ی وبلاگت بزنی.

خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد