حرف های پنهان در لوگوهای مشهور FedEx

 

 

‎لوگوی شرکت FedEx را شاید بتوان بهترین نمونه از نشان هایی با مضمون های پنهان برشمرد. اگر با دقت در این لوگو دقت کنید، متوجه نمادی که بین دو حرف E و x ساخته شده، خواهید شد. این فلش نشانگر سرعت و دقت است. مهمترین فاکتورهای شرکتی مانند FedEx.

حذف خلبان از درون هواپیما در نسل ششم جنگنده ها

نیروی هوایی آمریکا مشغول جایگزینی هواپیماهای جنگنده F22 Raptor است و قصد دارد تا سال 2030 این کار را تکمیل کند. برای نخستین بار در تاریخ آنها قصد دارند جنگنده های جدید را به گونه ای طراحی کنند که فاقد خلبان درون هواپیما باشد.

ادامه مطلب ...

معرفی لپ تاپ جدید MSI با نمایشگر سه بعدی

نمایشگرهای سه بعدی به همه جا سرک می کشند. بعد از تلویزیون و کنسول های بازی حالا نوبت لپ تاپ ها شده است. شرکت MSI مدل CX620 3D را معرفی کرده تا بتوانید یک جای دیگر هم برای استفاده از عینک های سه بعدی کاربرد پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

ساخت خودروی کم‌مصرف با چاپگر 3بعدی


اربی اولین اتومبیل جهان است که برای ساخت بدنه آن از سیستم ریزش پلیمر مذاب در تولید سریع نمونه‌های اولیه استفاده شده است. استفاده از چاپگرهای 3بعدی باعث‌شده فرایندها دوستدار محیط‌زیست و کم‌هزینه‌تر باشند.

ادامه مطلب ...

انسان‌ها در فیلم جذاب‌تر از عکس به نظر می‌آیند



ایتنا - تحقیقات دانشمندان حاکی از آن است که حرکت و صدای انسان نیز بر جذابیت چهره او کاملاً تاثیرگذار است.

دانشمندان بر این باورند افراد در فیلم‌های ویدئویی نسبت به تصاویر، از جذابیت‌های بیشتری برخوردارند.

به گزارش ایتنا به نقل از تلگراف، دکتر اد موریسون که یک روانشناس تکاملی است و تحقیقاتی در این خصوص انجام داده، می‌گوید: جذابیت چیزی است که توسط ظاهر افراد استنباط می‌شود در حالی که حرکت و صدای انسان‌ها نیز نقش مهمی در تعیین مقدار جذابیت آنها ایفا می‌کند.

این روانشناس دانشگاه پورت‌سموث بر این باور است که پژوهش‌های قبلی در خصوص جذابیت چهره، فقط به تصاویر ثابت محدود بوده است در حالی که در دنیای واقعی چهره‌ها ثابت نبوده و حالات و معانی مختلفی را القا می‌کنند.

وی گفت: فرضیه شایعی وجود دارد مبنی بر اینکه عکس‌ها می‌توانند جذابیت چهره افراد را به طور کامل ثبت کنند اما من می‌خواهم این نظریه را به چالش بکشم چرا که حرکات چهره و تغییرات صدا هم در این خصوص اهمیت دارد.

این روانشناس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شواهدی در دست هست که نشان می‌دهد ممکن است جذابیت چهره یک فرد، در فیلم و عکس یکسان نباشد.

البته موضوع جذابیت فقط به روابط عاشقانه و همسریابی خلاصه نمی‌شود بلکه این امر در مواردی همچون استخدام، رای‌گیری و تبلیغات نیز به خوبی کاربرد دارد.

ساختمان دو میلیارد دلاری گوگل؛ داستان یک موفقیت


ایتنا – شرکت گوگل که زمانی در یک «گاراژ» متولد شد، اکنون تا بدان جا موفق بوده که قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های نیویورک را به قیمت دو میلیارد دلار خریداری کند ...

ادامه مطلب ...

ممنوعیت استفاده از محصولات اپل در منزل بیل گیتس!


ایتنا – ملیندا گیتس همسر موسس مایکروسافت گفت: پس از آنکه دید فرزندش با استفاده کردن از یک آی‌پاد او را آشفته و کلافه کرده است، به کار بردن محصولات اپل را در منزل قدغن نمود.

ادامه مطلب ...

حرف های پنهان در لوگوهای مشهور GreenLabs

 

 

‎این لوگو درختی معمولی را نشان می دهد که در نگاه اول زیاد هم جالب به نظر نمی رسد. اما اگر کمی دقت کنید، می توانید برگ های آن را شبیه یک مغز نیز تصور کنید. بدین ترتیب این لوگو استعداد، هوشمندی و قدرت مشورت و همفکری کارمندان شرکت را به خوبی القا می کند.

نصب ‌مرتفع‌ترین پایگاه G3 جهان در اورست

شرکت Ncell اپراتور اینترنت و تلفن‌های همراه در نپال، اعلام کرد ایستگاه نسل سوم خود را در ارتفاعی برابر 5 هزار و 200 متری در نزدیکی روستای "گوراکشپ" راه‌اندازی کرده است.

ادامه مطلب ...

ساخت لامپ های ال ای دی برای جاسازی در زیر پوست انسان

این LED های جدید در اندازه های بسیار کوچک و باریک ساخته میشوند. این تیم تحقیاتی توانسه لامپهایی تولید کند که تحت کشش خراب نمی شوند و می توانند دور خود بپیچند.

ادامه مطلب ...