سرانجام اچ پی تبلت Slate را عرضه کرد

2010-10-19hpslatep-narenji-ir.jpg


تبلت شرکت HP مدت ها است که بر سر زبان است. و خبرهای ضد و نقیض زیادی در مورداش شنیده اید. از ساخت و توقف ساخت گرفته تا تغییر سیستم عامل آن اما بالاخره اچ پی تصمیمش را گرفت و Slate را ارایه کرد.  

تبلت اسلیت با پردازشگر اتم و سیستم عامل ویندوز 7 ارایه میشود. با وجود اینکه همه منتظر ارایه این تبلت برای کاربران عادی بودند این شرکت تصمیم گرفته که آن را ویژه کاربران تجاری و صنایع بکند. البته فراموش نکنید که اچ پی در حال ساخت تبلت بر پایه WebOS هم هست و احتمالا ان را برای کاربران عادی در نظر گرفته. اگر بخواهید اسلیت را بخرید باید ۷۹۹ دلار ناقابل از جیب هزینه کنید.

با این پول چه چیزی به دست می آورید؟ یک تبلت ۸.۹ اینچی با پردازشگر 1.86GHz اینتل و ۲ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه از نوع سولید. این تبلت می تواند ویدیوهای 1080p را پخش کند و به همراه ان یک داک عرضه می شود که خروجی HDMI دارد. به همراه این تبلت یک دیجیتایزر N-Trig برای یادداشت برداری سریع وجود دارد که آن را نسبت به دیگر تبلت ها متمایز میکند.

در جلوی ان یک دوربین و در پشت هم یک دوربین سه مگاپیکسلی قرار دارد. حاشیه های فلزی و پشت دندانه دار ان سبب میشود که هنگام کار با ان حس خوبی داشته باشید و سایز کوچک ان نسبت به تبلت های ۱۰ اینچی سبب راحت تر بودن حمل و نقل ان شده است. وزن این تبلت ۶۸۰ گرم است.

به همراه این تبلت پورت یو اس بی و ورودی هدفون وجود دارد و اچ پی یک دکمه Alt + Ctrl + Delete هم برای ان گذاشته تا کاربران ویندوز دکمه محبوبشان را داشته باشند. این تبلت ابتدا در امریکا ارایه میشود و سپس در بقیه کشورها هم ارایه خواهد شد. و از آنجایی که این تبلت فعلا برای کاربران عادی ارایه نمیشود سیستم عامل ان دارای هیچ نرم افزار نصب شده ای نخواهد بود.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد