ممنوعیت استفاده از محصولات اپل در منزل بیل گیتس!


ایتنا – ملیندا گیتس همسر موسس مایکروسافت گفت: پس از آنکه دید فرزندش با استفاده کردن از یک آی‌پاد او را آشفته و کلافه کرده است، به کار بردن محصولات اپل را در منزل قدغن نمود.

رقابت و شاید هم دشمنی دو شرکت اپل و مایکروسافت شهرت جهانی دارد و همسر مدیر سابق مایکروسافت با قوانین خاصی که در منزلش وضع کرده، این موضوع را به خوبی نشان داده است.
هر چند در خانه مجلل و رویایی بیل گیتس در سیاتل می‌توان برترین محصولات فناوری جهان را مشاهده کرد ولی با این حال هیچ کس قادر نیست در آنجا اثری از محصولات شرکت رقیب مایکروسافت یعنی اپل بیابد.

اپل و مایکروسافت بیش از دو دهه است که رقیب سرسخت و شاید هم دشمن یکدیگر به‌شمار می‌روند.

به گزارش ایتنا به نقل از تایمز هند، ملیندا گیتس همسر بیل گیتس، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: وی پس از آنکه دید فرزندش با استفاده کردن از یک آی‌پاد او را آشفته و کلافه کرده است، به کار بردن محصولات اپل را در منزل قدغن نمود.

همسر 46 ساله مدیر سابق مایکروسافت گفت من یک Zune دارم.

Zune نوعی دستگاه پخش موسیقی است که توسط مایکروسافت تولید می‌شود و البته موفقیتی کمتر از آی‌پاد به دست آورده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فرزندان‌تان با اصرار یک آی‌پاد از شما بخواهند چه می‌کنید؟ گفت: من با آنها بحث و جدل کرده‌ام و گفته‌ام شماها باید یک Zune داشته باشید.



gates2.jpg



وی همچنین با قاطعیت شایعه استفاده بیل گیتس از یک لپ‌تاپ اپل مکینتاش را رد کرد و گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند (بدون هماهنگی) از در منزل ما وارد شود.

گفته می شود خانه بیل گیتس یکی از مدرن‌ترین و گران‌ترین خانه‌های جهان است و طبق برآوردها، مجموعه خانه و زمین وی معادل ۱۲۵ میلیون دلار ارزش دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد