کری داسیلوا و احمدی نژاد!!!!

 خبرگزاری رسمی برزیل : دیدار ایران و برزیل به خاطر مذاکرات احمدی‌نژاد و داسیلوا برگزار می‌شود...

براساس اعلام خبرگزاری رسمی برزیل، بحث بازی دوستانه میان تیم ملی این کشور با ایران در نشست سران سیاسی دو کشور مطرح شده بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی برزیل( آژانسیکا )، تیم‌‌های ملی این دو کشور آسیایی و آمریکای لاتین درحالی در تاریخ 15 مهرماه در ورزشگاه شهر ابوظبی امارات برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که در ملاقات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری ایران و لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری برزیل مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و بر اساس خواست احمدی نژاد این بازی برگزار می شود.
مطابق این گزارش فدراسیون ایران برای این مصاف مهم که اولین رویارویی تیم‌‌های دو کشور درتاریخ ورزشی است، تمایل به حضور تیم آمریکای‌جنوبی با ستارگان مطرح خود داشته است که این مهم بنا به ارتباط خوب سیاسی دو کشور مورد قبول طرف برزیلی قرار گرفته است.
این خبرگزاری در ادامه خبر آورده است: ایران در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی حضور نداشت؛ ‌ولی اکنون در رقابت‌های جام فوتبال غرب آسیا در اردن بسر می‌برد و در جام‌ ملت‌های آسیا در قطر نیز به مربیگری افشین قطبی یکی از مدعیان فتح مسابقات است.

پی نوشت: گفتنی اینکه در دیداری که این پیشنهاد از سوی احمدی نژاد به داسیلوا داده شد ، رییس جمهور برزیل به مزاح با خواندن کری اعلام کرده بود که تیم ملی کشورش با گلهای زیاد تیم ملی ایران را مغلوب می کند!

نتیجه گیری:فدراسیون نشینان محترم لطفا برگزاری  این دیدار را  به نام خود مصادره نکنند!! 

parseek news

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد