تفاوت‌های استفاده از تلفن همراه در جهان

یک بررسی که از سوی کام اسکار انجام گرفت، نشان داد استفاده از تلفن همراه در ژاپن، اروپا و آمریکا تا چند اندازه متفاوت است.

بر اساس این بررسی، کاربران تلفن همراه در ژاپن در میان سه بازار از همه بیش‌تر از وب موبایل استفاده می‌کنند و بیش از 75 درصد ژاپنی‌ها در مقایسه با 43.7 درصد در آمریکا و 38.5 درصد در اروپا، به مرور وب، دسترسی به برنامه‌ها یا دانلود محتوا می‌پردازند.

کاربران تلفن همراه ژاپنی هم‌چنین بالاترین استفاده را از هر دوی برنامه‌ها و مرورگرها داشته‌اند و در ماه ژوئن 59.3 درصد آن‌ها به مرورگرها و 42.3 درصد به برنامه‌ها، دسترسی داشتند.

در مقایسه 34 درصد از کاربران تلفن همراه در آمریکا و 25.5 درصد در اروپا از مرورگرهای موبایل خود و 31.1 درصد در آمریکا و 24.9 درصد در اروپا از برنامه‌ها استفاده می‌کردند.

از سوی دیگر در حالی که اروپایی‌ها با 81.7 درصد از کل کاربرانی که در ماه ژوئن پیامک ارسال کرده‌اند، قوی‌ترین استفاده را از پیام کوتاه نشان داده‌اند این میزان در آمریکا 66.8 درصد و در ژاپن 40.1 درصد بوده است.

کاربران ژاپنی با 54 درصد، بالاترین استفاده را از ای‌میل داشته‌اند در حالی که مصرف‌کنندگان در آمریکا بیش‌تر از خدمات پیام فوری در گوشی‌هایشان استفاده می‌کردند.

شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها بالاترین درصد مخاطب را با 21.3 درصد در آمریکا و به‌دنبال آن 17 درصد در ژاپن و 14.7 درصد در اروپا داشتند.

کاربران ژاپنی بیش‌تر از امکانات عکس گرفتن و تماشای ویدیو و تلویزیون برروی تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند، در حالی که اروپایی‌ها بیش‌تر آهنگ گوش کرده و بازی اجرا می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد